.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرلشکر باقری ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح :
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در چهارمین همایش نگهداری و تعمیرات در نیروهای مسلح ضمن تقدیر و سپاس‌گزاری از دست‌اندرکاران عرصه نگهداری و تعمیر در سراسر نیروهای مسلح، گفت: از تلاش های عزیزان در حوزه آماد و پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات که در حال انجام ماموریت هستند و اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده اند، قدردانی می‌کنم.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فلسطین و مردم غزه عنوان کرد: دفاع شجاعانه، غافلگیرانه و بی نظیر رزمندگان فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی، سرآغاز فصلی جدید برای فلسطین، منطقه و جهان اسلام خواهد بود. این عملیات نشان داد که تمام مفاهیمی که صهیونیست ها و اربابان‌شان ساخته و بافته بودند، پوچ و بی‌معنا بود و تمامی هیمنه پوشالی آن‌ها با این عملیات بی‌نقص و دقیق فرو ریخت.

 

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه شکست مفتضحانه رژیم غاصب قابل ترمیم و جبران نیست، عنوان کرد: بمباران مردم بیگناه، زن و کودک و سالمند نشانه قدرت و پیروزی رژیم غاصب صهیونیستی نبوده و نخواهد بود. دشمن که از رویارویی در صحنه نبرد عاجز است با هواپیماهای اهدایی جنایتکاران، مردم بی‌گناه و بی پناه را در بیمارستان، آمبولانس و خانه به خاک و خون می کشد؛ این واقعیت آمریکا، اروپا و استکبار جهانی است که اوج توحش را در مقابل چشم های دنیا به نمایش گذاشته اند؛ بخش اعظم مردم جهان فریاد آتش‌بس سر دادند، اما امریکای جنایتکار می گوید آتش‌بس، امروز به معنای شکست اسرائیل است.

 

وی ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار کرد: تنها راه حل دفع این غده سرطانی، پیشنهاد مدبرانه و پند خیرخواهانه‌ رهبر انقلاب اسلامی به حامیان این رژیم غاصب مبنی بر برگزاری همه پرسی با حضور تمامی مردم فلسطین اعم از مسلمان و غیر مسلمان می‌باشد. هر فلسطینی یک رای.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند.

 

سرلشکر باقری گفت: اگر کشورهای همجوار فلسطین اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر آزادگان جهان برای کمک به فلسطین در مرزهای این سرزمین مقدس حاضر خواهند شد. این مقدمه ای برای نهضت جهانی اسلام است و پایانی جز پیروزی اسلام به ارمغان نخواهد داشت. آینده فلسطین کاملا روشن است. آینده از آن مردم فلسطین است و متجاوزان و مهاجران بیگانه باید این سرزمین را ترک کنند و چاره‌ای جز این ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.